လမ္းႏွစ္သြယ္
သင္သည္ ဤေလာကထဲမွ တစ္ေန႔ေပ်ာက္ကြယ္သြားရမည္ကို သတိျပဳမိပါသလား။
“ေသတစ္ေန႔၊ေမြးတစ္ေန႔” ဟု ထင္ေကာင္းထင္ေပလိမ့္မည္။ မွန္ပါသည္“ေသတစ္ေန႔၊ေမြးတစ္ေန႔”ျဖစ္၍ေၾကာက္စရာေကာင္းပါသည္။လူသည္တစ္ခါတည္းေသ၍
အျပစ္စီရင္ျခင္းခံရေပဦးမည္(ေဟျဗဲ၊၉း၂၇)။ အေဆြ၏အပုပ္ေကာင္သည္။သခၤ်ဳိင္းကုန္းတြင္လမ္းဆုံေသာ္လည္း၊
၀ိညာဥ္အျပစ္စီရင္ျခင္းကိုခံရဦးမည္။ ေသၿပီးဘာျဖစ္ျဖစ္ဟုအေဆြထင္ေကာင္းထင္ေပလိမ့္မည္။
အေဆြ၏၀ိညာဥ္သည္မည္မွ်တန္ဖိုးရွိသည္ကိုသိပါသလား။ “လူသည္စၾကာ၀ဠာကိုအၾကြမ္းမဲ့အစိုးရ၍အသက္၀ိညာဥ္ဆံုးရႈံးလွ်င္
အဘယ္အက်ဳိးရိွမည္နည္း။အသက္၀ိညာဥ္ကိုအဘယ္ဥစၥာႏွင့္ေရြးနိုင္မည္နည္း။” စၾကာ၀ဠာနွင့္တန္းဖိုးမျဖစ္နိုင္ေအာင္
တန္းဖိုးရွိေသာ အေဆြ၏၀ိညာဥ္ကယ္တင္ျခင္းရရန္ ဤစာေစာင္ကိုေမတၱာႏွင့္ေရးသားရျခင္းျဖစ္ပါသည္။
တစ္ခါက လူႏွစ္ေယာက္တို႔သည္ေဆးရုံသို႔ေဆးစစ္ရန္သြားၾက၏။
စမ္းသပ္ေသာအခါအျပင္လကၡဏာ၌ေရာဂါမေတြ႔ပါ။ ထိုေနာက္၎တို႔အားဓါတ္မွန္ရိုက္၍ထပ္မံစစ္ေဆး၏။
ဓါတ္မွန္သည္ အဆုတ္၊ႏွလုံး၊ အသဲ၊ေက်ာက္ကပ္စေသာ မ်က္စိျဖင့္ မျမင္နိုင္သည့္ လူ၏အတြင္းပိုင္းကိုစစ္ေဆးေပး၏။
ဓါတ္မွန္စက္က ထိုသူနွစ္၏အသက္ကိုအႏ ၱရယ္ျဖစ္ေစေသာ ေရာဂါဆိုးရွိေၾကာင္းေဖၚျပေသာအခါ ထိုသူနွစိဦးမွာ
အထူးတုန္လႈပ္ေျခာက္ျခားသြား၏။
ပထမလူသည္ သူ၌ထိုေရာဂါမ်ားရွိေၾကာင္း သိေသာအခါတုန္လႈပ္ေျခာက္
ျခားသည္ႏွင့္စဥ္းစားဆင္ျခင္မႈမရွိ။ ဓါတ္မွန္စက္ႀကီးအား သူ၏ေရာဂါဆိုးႀကီးကို ကုသရန္
မ်က္ရည္စက္လက္နွင့္ အသနားခံေတာင္းပန္၏။ ဓါတ္မွန္စက္သည္ ေရာဂါရွိေၾကာင္းကိုသာ ေဖာ္ျပ၍
ေရာဂါေပ်ာက္ကင္းရန္ ကုသမႈမေပးနိုင္ပါ။ ထိုေရာဂါကိုကုသနိုင္ေသာ သမားေတာ္(ဆရာ၀န္)ထံသြားေရာက္ကုသမႈခံယူမွသာေရာဂါေပ်ာက္မည္ျဖစ္သည္။
ဤကဲ့သို႔ စဥ္စားဆင္မႈမရွိေသာ ထိုသူသည္ ေန႔စဥ္ဓါတ္မွန္ႀကီးအား ေရာဂါဆိုးႀကီးကို ကုသေပးရန္
တဖြတဖြေတာင္းပန္ေနပါက ထုိသူ၏ လမ္းဆုံးသည္ ေရာဂါကၽြမ္း၍ေသျခင္းျဖစ္ေပလိမ့္မည္။
ဒုတိယလူသည္သူ၏ေရာဂါရွိေၾကာင္းသိေသာအခါ၊ ထိတ္လန္႔တုန္လႈပ္သြားေသာ္လည္း
ေခတၱမွ်စဥ္္းစားဆင္ျခင္၏။ ဓါတ္မွန္စက္သည္ ငါ၌ေရာဂါရွိိေၾကာင္းကိုသာေဖာ္ျပ၍ ေရာဂါကိုကုသျခင္းငွါမစြမ္းနိုင္။
ထို႔ေၾကာင့္ေရာဂါကိုကုသေပးနိုင္ေသာ သမားေတာ္ထံသြား၍ ကုသမႈကိုခံယူမွသာ အသက္ခ်မ္းသာမႈရမည္ဟု
ဆုံးျဖတ္ၿပီး ယုံၾကည္အားကိုးစြာျဖင့္သမားေတာ္ထံသြားေရာက္ ခဲ့ပါသည္။ ထိုသူသည္ ေရာဂါမွလြတ္၍
အသက္ခ်မ္းသာျခင္းကို ဧကန္အမွန္ရရွိေပလိမ့္မည္။
ဤအျဖစ္အပ်က္၌ စာရႈသူအေဆြသည္ ပထမလူအား အလြန္မိုက္ေသာသူ၊
စဥ္းစာဥာဏ္မရွိသူဟု အျပစ္တင္ေကာင္းတင္လိမ့္မည္။ အျပစ္တင္မေစာေလႏွင့္အေဆြ။ သင္သည္လည္း
ထိုအေျခအေနတြင္ရွိေနေၾကာင္းေတြးေတာမိပါသလား။
ဘာသာတရား၌ အလြန္သန္႔ရွင္းေျဖာက္မတ္၍ ဓါတ္မွန္စက္ကဲ့သို႔
မ်က္စိျဖင့္မျမင္နိုင္ေသာ အျပစ္မ်ားကိုေဖာ္ျပသည့္ ပညတ္ေတာ္မ်ားရွိေၾကာင္း သတိျပဳမိပါသလား။
ထိုပညတ္တရား ၃ခုျဖင့္ ကၽြနု္ပ္တို႔ကိုယ္တိုင္စစ္ေဆးၾကည့္ရေအာင္။ “ သူတပါးဥစၥာကိုတပ္မက္ျခင္း
သူ႔ဥစၥာခုိးျခင္းျဖစ္သည္။ လူတစ္ဦးကိုတစ္ဦးေထာက္မတန္အမ်က္ထြက္ျခင္းသည္ လူ႔အသက္သတ္ျခင္းျဖစ္၏။
သူတစ္ပါးမိန္းမအား လုိခ်င္တပ္မက္ေသာစိတ္နွင့္ၾကည့္ျခင္းသည္ ထိုမိန္းမကိုျပစ္မွားျခင္းျဖစ္၏(မႆဲ၊၅:၂၁-၂၉)။
ဤပညတ္တရားအရအေဆြသည္ သူတပါးဥစၥာပစၥည္းကို
တစ္ခါမွ်တပ္မက္ျခင္းမရွိပါ။ ေဒါသအမ်က္မထြက္ပါ။ လိုခ်င္တပ္မက္ေသာစိတ္ႏွင့္ မည္သည့္မိန္းမကိုမွမၾကည့္ပါဟု
ေဆြေျပာရဲမည္လား။ ေမြးဖြားသည့္မွ အသက္ရွင္သည့္ ယခုအခ်ိန္အထိ ထိုပညတ္တရားအရ အေဆြ၏အျပစ္မ်ားကိုေရတြက္ျခင္းငွါပင္စြမ္းနိုင္မထင္။ထိုအျပစ္မ်ားေၾကာင့္
သံသရာ၌ ေဆြ၏လမ္းဆံုးသည္ငရဲပင္မဟုတ္ပါေလာ။ ဘာသာတရားကအျပစ္ရွိသူတိုင္း ငရဲသြားရမည္ဟုေဖာ္ျပထားပါသည္။ဘာသာတရားကိုမြန္ျမတ္သန္႔ရွင္ေသာ
ပညတ္တရားေတာ္မ်ားက ဓါတ္မွန္စက္ကဲ့သို႔ အေဆြ၌အျပစ္ရွိေၾကာင္း ေဖာ္ျပေနၿပီး၊ အျပစ္သားမွန္းသိေသာအေဆြ
မည္ကဲ့သို႔ဆက္လုပ္မည္နည္း။ ပထမလူမိုက္ကဲ့သိုေလာ။ သို႔မဟုတ္ ဒုတိယလူကဲ့သိုေလာ။ ဒုတိယလူသည္
သူ၏ေရာဂါကိုကုသေပးနိုင္ေသာသမားေတာ္ကိုသိ၏။ အေဆြ သင္သည္အျပစ္မွကယ္တင္နိုင္ေသာ ဘုရားရွင္ကိုသိၿပီလား။
လူသားအေပါင္းတို႔အားအျပစ္မွကယ္တင္နိုင္ေသာ
တစ္ဆူတည္းေသာ ဘုရားသခင္သည္ “ ေယရႈခရစ္ေတာ္”
ျဖစ္ပါသည္။ ထိုအရွင္က “ အျပစ္၀န္ေလး၍ ပင္ပန္းေသာသူအေပါင္းတို႔ ငါ့ထံသို႔လာၾကေလာ့။ ငါသည္ခ်မ္းသာေပးမည္။
ငါ့ထံသို႔လာေသာသူကို ငါသည္အလွ်င္းမပယ္။ သင္တို႔အျပစ္သည္ ကတၱီပါႏွင့္အမွ်နီေသာ္လည္း၊
မိုးပြင့္ကဲ့သို႔ျဖဴစင္ေစမည္” ဟု စာရႈသူအေဆြအပါအ၀င္ အျပစ္သားတိုင္းကိုဖိတ္ေခၚပါသည္။
ကၽြနု္ပ္တို႔၏ အက်င့္အားျဖင့္လည္းေကာင္း၊ ေဖာက္ျပန္ဖ်က္ဆီးတက္ေသာ ေရႊေငြးမ်ားျဖင္းလည္းေကာင္း ကၽြနု္ပ္တို႔၏ တန္းဖိုးရွိေသာ အသက္၀ိညာဥ္ကိုမေရြးနိုင္ပါ။
ပညတ္တရားတြင္ အသက္အတြက္ အသက္ေပးရသကဲ့သို႔ ေယရႈခရစ္ေတာ္သည္ ဘုရားဘုန္းစည္းစိမ္ကိုစြန္႔ကာ
လူ႔ေလာကထဲသို႔ၾကြဆင္းလာၿပီး၊ လူသားေပါင္းတို႔၏ အသက္၀ိညာဥ္အတြက္ သူ၏အသက္ကိုစြန္႔ကာ လက္၀ါကားတိုင္ေပၚ၌
အေသခံခဲ့ပါသည္။ ထို႔အျပင္ ၃ရက္ေျမာက္ေသာေန႔၌ မည္သည့္ဘုရားမွ မေအာင္နိုင္ေသာ ေသျခင္းကိုေအာင္ျခင္းအားျဖင့္
ေသေဘးကိုေၾကာက္၍ တစ္သက္လုံးအျပစ္ႏြံ၌ ကၽြန္ခံေနရေသာ လူသားေပါင္းတို႔ကို ကယ္တင္နိုင္ေသာဘုရားသခင္အျဖစ္
ရွင္ျပန္ထေျမာက္ခဲ့သည္။ ေသျခင္းကိုေအာင္ျမင္ေတာ္မူ၍ ရွင္ျပန္ထေျမာက္ေတာ္မူေသာ အရွင္ေယရႈခရစ္ေတာ္က
“ အျပစ္ကိုေနာင္တရလ်က္၊ ငါကိုယုံၾကည္ေသာသူတိုင္းသည္ အျပစ္ေၾကာင့္ပ်က္စီးျခင္းသို႔မေရာက္၊
ထာ၀ရအသက္သို႔ေရာက္မည္” ဟု လူသားတိုင္အား ဖိတ္ေခၚေနပါသည္။
စာရႈသူအေဆြ၊ သင္၏၀ိညာဥ္ကယ္တင္ျခင္းရဖို႔ရန္အတြက္
ေရြးစရာ “လမ္းႏွစ္သြယ္” သာရွိေပသည္။ ပထမလူမိုက္ကဲ့သို႔စဥ္းစားဆင္ျခင္မႈမရွိ။ အျပစ္ကိုသာေဖာ္ျပၿပီး
အျပစ္မွကယ္လႊတ္ျခင္းငွါမတက္နိုင္ေသာ ဘာသာတရားကိုခံယူရုံျဖင့္ ငရဲမွလြတ္မည္ေလာ့။
(သို႔မဟုတ္)
ဒုတိယလူသည္ ေရာဂါရွိမွန္းသိေသာအခါ ေရာဂါရွိေၾကာင္းျပသသည့္ဓါတ္မွန္စက္ထက္
ေရာဂါကိုကသေပးနိုင္ေသာသမားေတာ္ထံသို႔သြား၍ အသက္ခ်မ္းသာခြင့္ရသကဲ့သို႔အျပစ္သားျဖစ္ေသာ
အေဆြသည္ အျပစ္ကိုသာေဖာ္ျပေသာဘာသာတရားထက္ အျပစ္ကိုလႊတ္ပိုင္ေသာ ေယရႈခရစ္ေတာ္ကိုသင္၏အျပစ္မ်ားအတြက္
ေနာင္တရၿပီး၊ စိတ္ႏွလုံးအႂကြင္းမဲ့ ယုံၾကည္ကိုကြယ္ကာ အျပစ္ငရဲမွ
ကယ္တင္ျခင္းကိုရယူမည္ေလာ့။ အေဆြမည္သည့္ လမ္းကိုေရြးမည္နည္း။
သခင္ေယရႈခရစ္ေတာ္ကို
သင္၏ကယ္တင္ရွင္အျဖစ္လက္ခံလိုပါက ေအာက္ပါကဲ့သိုဆုေတာင္းရန္အႀကံေပးပါရေစ။
“ခရစ္ေတာ္ေယရႈသခင္၊
ကၽြန္ေတာ္/ကၽြန္မ၏အသက္တာ၌ ေယရႈဘုရာသခင္ကိုလိုအပ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္/ကၽြန္မ၏အျပစ္မ်ားအတြက္
လက္၀ါးကားတိုင္၌ အေသခံေပး၍ေက်းဇူးတင္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္/ကၽြန္မ၏ စိတ္ႏွလုံးတံခါးကိုဖြင့္၍
ေယရႈခရစ္ေတာ္အား ကယ္တင္ရွင္ႏွင့္အသက္သခင္အျဖစ္ လက္ခံပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္/ကၽြန္မ၏ စိတ္ႏွလုံးထဲ၌
အုပ္စိုးေတာ္မူပါ။ ကၽြန္ေတာ္/ကၽြန္မ၏ အလိုရွိသည့္တိုင္း ပုံသြင္းျပဳျပင္ေတာ္မူပါ။ အာမင္”
ထာ၀ရဘုရားသခင္ထံေတာ္ပါးမွ
ၿငိမ္သက္ျခင္းဆုေက်းဇူးေတာ္မဂၤလာသည္ သင့္ေပၚ၌သက္ေရာက္တည္ရွိပါေစေသာ။
အထက္ပါအခ်က္အလက္မ်ားနွင့္
က်မ္းပိုဒ္မ်ားမွာ ခရစ္ယန္သမာက်မ္းစာမွ ေကာက္ႏႈတ္ခ်က္မ်ားျဖစ္ပါသည္။ သမာက်မ္းစာကို
ဆက္လက္ဖက္ရႈေလ့လာပါရန္ တိုက္တြန္းပါသည္။
No comments :
Post a Comment