Friday, March 30, 2012

၆။ ထာဝရဘုရားသည္ ကမၻာကိုဖန္ဆင္းသည္ဟု ဆိုရာတြင္ ဘယ္အက်ိဳးကိုေမွ်ာ္ကိုး၍ ဖန္ဆင္းပါသနည္း။ ၇။ ခ်မ္းသာေစလိုသည္ဟုဆိုပါက ယခုခႏၶာရွိသူတိုင္းသည္ ဆင္းရဲျခင္း အမ်ိဳးမ်ိဳးေတြ႔ၾကံဳေနၾကသည္။ ဘုရားသခင္ျဖစ္ေစလိုသည့္ခ်မ္းသာမျဖစ္သည္မွာ အနႏၱတန္ခိုးေတာ္ မရွိ၍ ဘာမွအစြမ္းမရွိ၍ ျဖစ္ရသည္ဆိုက ဘယ္လိုျပန္လည္ေျဖေပးႏိုင္ပါသနည္း။

ထိုေနရာတြင္ေမးရန္မွာ သင္ႏွင့္ ကြ်ႏု္ပ္တို႔၏ ဘဝအား အေကာင္းအဆိုးကိုေတြး၍ ဘုရားရွင္အား အျပစ္တင္ေဝဖန္ျခင္းထက္ ရခဲလွေသာ လူ႔ဘဝကို အက်ိဳးရွိရွိအသံုးခ် အသက္ရွင္သန္ျခင္းကား သာ၍ေလွ်ာ္ကန္ သင့္ျမတ္သည္ဟု ဦးစြာ အၾကံေပးလိုက္ပါရေစ…. ယေန႔ ကြ်ႏု္ပ္တို႔သည္ အလိုအေလွ်ာက္ ဤေလာကသို႔ ဝင္ေရာက္လာၾကေသာသူမ်ားျဖစ္ပါက။ အဘယ့္ေၾကာင့္ ဟိုမွာဘက္ကမ္းတြင္ ရင္ဆိုင္ရဦးမည့္ေဘးအား ေၾကာက္ရြံ႔ေနရန္လိုပါသနည္။ ထို႔ေၾကာင့္ လူသည္ ကမၻာအတြင္းသို႔ အလိုလိုဝင္ေရာက္လာျခင္း၊ ဖန္ဆင္းရွင္မရွိ သဘာဝမဟုတ္ေသာ သဘာဝ အတိုင္းျဖစ္ေပၚသည္ဟု ခံယူထားသည့္အတိုင္း ဦးစြာ အျပစ္တင္ျခင္းစကားကို စတင္ေဆြးေႏြးၾကပါဦးစို႔။

 ၁။ သင့္အား လူ႔ေလာကသို႔ လူသားတဦးျဖစ္ရန္ ေကြ်းေမြးျပဳစုခဲ့ၾကေသာ မိဘႏွစ္ပါးအား အျပစ္တင္ျခင္းသည္ ကုသိုလ္တရားလား၊ သို႔တည္းမဟုတ္ အကုသိုလ္ တရားလားဟူ၍ ဦးစြာေျဖၾကားေပးပါရန္ ေတာင္းဆိုပါရေစ။ ၂။ မိဘမ်ားအား အဘယ့္ေၾကာင့္ ကျမင္းေက်ာထကာ ကြ်ႏု္ပ္ကို ေမြးသနည္းဆိုပါက။ ေမြးသမိခင္သည္ ဝမ္းေျမာက္ႏိုင္ပါမည္ေလာ။ ၃။ ထိုသို႔ေမးျခင္းသည္ ျမန္မာ့ ယဥ္ေက်းမႈအရေသာ္လည္းေကာင္း၊ ဘာသာေရး ရႈ႔ေထာင့္အရေသာ္လည္းေကာင္း၊ လူမႈေရး ရႈ႔ေထာင့္အရေသာ္လည္းေကာင္း သားေကာင္းသမီးေကာင္း တဦးအေနျဖင့္ေမးသင့္ေသာ ေမးခြန္းျဖစ္ပါသလား ဆိုသည္ကို စဥ္းစားဆင္ျခင္ျခင္းအားျဖင့္ သတိခ်ပ္ေစရန္ေမးခြန္းေမးခ်င္ပါသည္။ “ငါ၏ သားသမီးတည္းဟူေသာ၊ ငါ့နာမျဖင့္ သမုတ္ေသာသူ၊ ငါ၏ဘုန္းအသေရဖို႔ ငါဖန္ဆင္းျပဳျပင္၍ ဧကန္စင္စစ္ လုပ္ၿပီးေသာ သူအေပါင္းတို႔ကို ေဆာင္ခဲ့ေလာ” ဟူ၍ႏႈတ္ကပါတ္ေတာ္၌ မိန္႔ျြမတ္ေတာ္မူသည့္အတိုင္း ဘုရားရွင္သည္ လူသား အပါအဝင္ ဩကာသ ေလာက၊ သတၱေလာက၊ ထာဝရေလာက ဆိုေသာ ေလာက သံုးပါးကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူခဲ့ပါသည္။ ႏႈတ္ကပါတ္ေတာ္ အတိုင္းဆိုရပါက ဘုရားရွင္သည္ လူသားႏွင့္ အတူတကြ မိတ္သဟာ ဖြဲ႔ကာ ျငိမ္းခ်မ္းေသာ ဘဝကို ပိုင္ဆိုင္ေစလိုသည့္အတိုင္း ကနဦး လူသားႏွစ္ဦးအား ဧဒင္ ဥယ်ာဥ္ အရပ္တြင္ ထားေတာ္မူခဲ့ေလသည္။ ထို႔ေၾကာင့္လည္း ကြ်ႏု္ပ္တို႔ျမန္မာ စကားမွာ “ ငါတို႔သည္ကား ႏြယ္ေတာ္သားပင္ ဘုရားမ်ိဳးပင္ျဖစ္ၾကေလ၏ ” ဆိုေသာစကားအတိုင္၄င္း။ “အရိယာႏြယ္ဝင္”ဟူ၍၄င္း စကားပံုထားရွိခဲ့ေလသည္မဟုတ္ပါလား။ ထို႔ေၾကာင့္ ဘုရားရွင္သည္ လူသားတို႔အား ဖန္ဆင္းျခင္းသည္ အဓိပၸါယ္ရွိပါသည္။ လြတ္လပ္ေသာ အေတြးအေခၚႏွင့္ ေပါင္းစပ္ထားေသာ လူသတဝါတို႔ႏွင့္  ေပါင္းစည္း မိတ္သဟာယ ဖြဲ႔လိုေသာ ဘုရားသခင္ျဖစ္ပါသည္၊ ဘုရားသခင္သည္ စက္ရုပ္မ်ား၊ ဥာဏ္မရွိေသာ ဆင္ျခင္တံုတရား မရွိေသာ အရာမ်ားကဲ့သို႔ လူကို မဖန္ဆင္းခဲ့ျခင္းကို ပင္ေက်းဇူးေတာ္ ဂုဏ္ေတာ္ကို အခါခါေအာက့္ေမ့၍ ဘဝနာ တရားပြားကာ သာ၍ၾကည္ညိုကိုးကြယ္ ဆည္းကပ္သင့္လွေပသည္။ က်မ္စာေတာ္ျမတ္တြင္ၾကည့္ပါက လူအား သတၱဝါအားလံုးထက္ ထူးကဲစြာ တမူထူးျခား ဖန္ဆင္းေတာ္ မူခဲ့သည္ကို ျမင္ႏိုင္ပါသည။ ဘုရားသခင္အား မယံုၾကည္ အတၱဝါဒီ၊ မိစၦာဝါဒီမ်ားက ေဝဖန္ရႈတ္ခ်ျခင္း၊ ဖ်က္လိုဖ်က္ဆီး ၾကံေဆာင္ျခင္းစသည့္ အေတြးအေခၚမ်ားႏွင့္ လံုးျခာလိုက္ေနေသာ ဤကမၻာေလာကၾကီးတြင္၊ လူျဖစ္က်ိဳးနပ္ေသာ အမြန္ျမတ္ဆံုးေသာ လူသားတဦး၏ လုပ္ငန္းေဆာင္တာမွာ “ဘုရားဖက္ျခင္းပင္” ျဖစ္သည္။ ဘုရားမဲ့လူ၊ ဒိဌိဟူတည္း ဆိုေသာ ဆိုရိုးစကားမွ အသက္ရွင္ေတာ္မူေသာ “ ဧေကာဗုေဒၶါ” အရွင္၏ “ဧေကာဓေမၼာ” တခုတည္းေသာ တရားလမ္းကာ၊ မာရ္ငါးပါးကို ေအာင္ျမင္ေတာ္မူေသာ ေယရႈခရစ္ေတာ္ ဘုရားကို အၾကြင္းမဲ့ ယံုၾကည္လက္ခံျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ ထိုသခင္ကို လက္ခံလိုက္ျခင္းသည္။ ယေန႔ပင္ လူျဖစ္က်ိဳးနပ္ေသာ လူသားစင္စစ္ျဖစ္သြားျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ ပခံုးႏွစ္ဖက္ၾကားမွ ေခါင္းေပါက္ေသာ္ျငားလည္း ဘုရားမသိပါက ထိုသူသည္ “အဟိတ္ တိရိစၦာန္” ႏွင့္ထူးမျခားနားပါေလ။ သမၼာက်မ္းစာေတာ္ျမတ္၌ကား ဘုရားရွင္သည္“မိုးေကာင္းကင္ကို ဖန္ဆင္းေတာ္မူေသာ ထာဝရဘုရားသည္ ေျမႀကီးကိုျပဳျပင္ ဖန္ဆင္း၍ အျမဲတည္ေစေတာ္မူေသာအရွင္၊ အခ်ည္းႏွီးဖန္ဆင္းသည္ မဟုတ္ သတၱဝါတို႔ ေနစရာဘို႔ ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏ ” ( ေဟရွာယ ၄၅း၁၈ )။ ထို႔ေၾကာင့္ ေမ်ာက္မွ ဆင္းသက္လာေသာ လူသားမ်ားမဟုတ္သည့္အတြက္ ထိုဘုရားရွင္အား ခ်ီးမြမ္းပါေလ၊ အလိုလိုေပၚေပါက္လာ၍ အလိုလို ကယ္သူမဲ့ျဖင့္ သံသရာ ဝဲဩဃမွာ အလိုလို အေၾကာင္းမရွိ၊ သက္သက္မဲ့ လည္ရမည့္သူမဟုတ္ေသာေၾကာင့္လည္း ထိုဖန္ဆင္းရွင္အား ကြ်ႏု္ပ္ခ်ီးမြမ္းပါ၏။ ၈။လူသားတို႔ ၾကံဳေနရတဲ့ ဒုကၡဆင္းရဲ အမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔သည္ ေသခ်ာေလ့လာၾကည့္ပါက ခႏၶရွိသူတိုင္း ဒုကၡမကင္းေၾကာင္း ေသခ်ာလွပါသည္။ ဒါ့ေၾကာင့္ လူသားတို႔ကို ဖန္ဆင္းေသာထာဝရ ဘုရားသည္ ခ်မ္းသာေပးပါသလား၊ ဆင္းရဲေပးပါသလားဆိုတာ ေျဖေပးပါ။ ၉။ လူသားတို႔ကို ေမတၱဂရုဏာေတာ္ျဖင့္ ဖန္ဆင္းသည္ဟု ဆိုပါက မည္သူတစ္ဦးကမွ် မလိုခ်င္ မေတာင့္တ ( အို၊ နာ၊ ေသ) ဒုကၡဆိုးႀကီးကိုပါ ဘာ့ေၾကာင့္ဖန္ဆင္းခဲ့ပါသနည္း။ ထာဝရ ဘုရား၏ ေမတၱာကို ရွင္းျပပါ။ ၁၀။ ေမြးျခင္း၊ ေသျခင္း၊ ဆင္းရဲျခင္း၊ ခ်မ္းသာျခင္း၊ ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္း၊ ေၾကကြဲျခင္း စသည့္အရာရာတိုင္းသည္ ဘုရားသခင္၏ အလိုေတာ္အတိုင္းသာ ျပဳရမည္ဟုဆိုပါက သူတစ္ပါး၏ ေစာ္ကားျခင္းခံရေသာ အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦး၏ အျဖစ္ဆိုးသည္ ဘုရားသခင္၏ အလိုေတာ္အတိုင္းဟု သေဘာသက္ေရာက္ဖြယ္ရွိပါသည္။ ဤသို႔မွန္ကန္ပါက ဘုရားသခင္၏ ဂရုဏာေတာ္သည္ မည္သို႔နည္း။

No comments :

Post a Comment